tramp_1905 T-mac, kobe, ve tabiiyki PİERCE (kimsede goremedim ve inanılmaz şaşırdım umarım unutmuşsunuzdur.. yoksa olucak iş deil)
kamil07 Orjinal Mesajı Yazan: tramp_1905 T-mac, kobe, ve tabiiyki PİERCE (kimsede goremedim ve inanılmaz şaşırdım umarım unutmuşsunuzdur.. yoksa olucak iş deil) t-mac,kobe ve allen.unutmadım yani allen pierce dan daha iyi bence.
GOZİT Orjinal Mesajı Yazan: shadow_fk tracy nin gerçek sf olarak oynuyo...houston da sg de david wesley oynuyodu... evet ama asıl mevkisi SG . SF de adam yok diye orda oynuyo
tramp_1905 BEYLER T-MAC in NBA DE İLK OLARAK PF OYNADIGINI BİLİYOR MUYDUNUZ? TORONTODA öNCE YAWAS YAWAS 3 OYNAMAYA BASLAMIS AMA CARTER IN GOLGESİNDE KALINCA DA 2 NUMARAYA ADAPTE OLMUS.. iyi de olmus gözümüzün pasını sildi :D:D