HeDo İverson 1 yıl PG ye yakın bı oyun oynadı dıye adamı PG yaptınız. O takımda PG Snow du o gitti sonra aslında 2 numara oynayan Mckie 1 oynamaya basladı baktılar olmuyo 2 tane ıyı caylagın var İversonu 1 numara denedıler bu yıl onun asıl yerı SG
All for one.One for all. Orjinal Mesajı Yazan: All for one.One for all. Nash-Kidd-Davis Demişim değil Magic-Stockton-Payton