Orjinal Mesajı Yazan: PainkillerEvr3n
Haklısın.Sizin hocanız iyi.Bizim hoca ise esrarkeş,kokainman vs.Herhelde hangi takımlı olduğumu anladın.
anladım.. anladım.. :D açık açık söyle kim olduğunu,o yaparken utanmıyoda sen söylemektenmi çekiniyon. türkiyenin en büyük teknik direktörü(!) daum nede olsa :D ,gerets neki :drooling: