ne_co arkadaşlar işte yaptığım ilk gs home forması bu resimde oyuncu ile birlikte iken ki resmi yakada biraz sorun var onu diğer yaptığım formalarda düzelticem. http://img385.imageshack.us/my.php?image=resim100yl0dw.png burada ise texture olarak http://img395.imageshack.us/my.php?image=galatasaray100ylnkuluolsun4er.png
CaSSiNi_ biraz renkler soluk olmuş renkleri canlı yaparsan daha iyi olur ilk çalışman buysa sen ilerde güzel formalar yaparsın