TeKiN uA :mad: :mad: Bu Şerefsizler İyice Azıttı Siteye Girmek İcin Tıklayın">http://www.genel-kurmay.com>Tıklayın/a>
R@PP€R **Şu şerefsiz öküzlerin yaptığı siteyi hacklemek gerekiyor. Ne cürret ulan Atamızı bu hale çevirir üstelik yayınlarlar. Bildiğiniz tüm hackerlara söyleyin bu siteyi KESİNLİKLE hacklesinler.**
cHoLdAxX ondan sonra da gelip "kürtler türkiye'de eziliyo! ayrımcılığa son!" diye propoganda... en azından nedensiz yere 300.000 kişi öldürmedi kimse! vatanı korumak için öldürdü!!!
mustea 40 milyon kürt mü vay beee 10 milyon diğer mensuplar var desek 20 milyonda Türk var bu nasıl heaptır hadi bu hesaplar dıoğru diyelim bu kürt milleti okadar aptal bir billetki kendilerini 20 milyona mı yönettiriyolar bukadar saçmalık olmaz çok yakında tekrar bir kurtuluş savaşı kaçınılmazdır almanyanın yaptığını yapacan görecekelr soykırım nasıl oluyormuş rahatlık batıyo bu pi*lere
TeKiN uA 40 Milyon Olsa Ülke Coktan Yıkılırdı,Tr De En Fazla 4 Milyon Kürt Var Ve Bunların Bazılarını Sürmek Lazım
ozon hocam allahaşkına bu ne biçim başlık hakaret ettiler falan desseydin çünki kimse ataturku atamızı bu duruma düşüremez
xxxxxxxxxxxxxxxx ya aranızda hacker yokmu lütfen hackerlara söleyin saldırsınlar şu siteye allahını vatanını seven yapsın bu işi