Arkadaşlar windows açılır açılmaz cli.exe hatası veriyor..
Bu dosya ati catalyst dosyası... Sürücü 4 defa kaldırıp, yeniden yükledim..
Ama her defasında aynı sorun.. Dolayısıyla ekran kartımdanda performans alamıyorum..
Yardımlarınızı bekliyorum.. :(