Arkadaşlar yorumlarınızı büyük merakla bekliyorum ve eğer beğenen olursa yorumun yanında istediğini belirtsin en kısa zaman içinde yapayım.
Örn:
merhaba arkadaşım çalışman güzel/kötü olmuş.Banada yaparsan sevinirim.
Tabi kötü demişseniz büyük ihtimal istemezsiniz onu yorum örneği olarak koydum zaten neyse geçelim
İşte bu resmin en önceki hali:

Bunlarda forma giydikten sonra:



