koraykosker ben weturka yı yüklediğimden beri kırmızı kart görmedim hiç sarı da çok nadir sizler görüyormusunuz eskiden her maçta 2 tane falan görürdüm ben görmesem karşı takım görürdü. şimdi karşı takımda görmüyor. arkadan dalıyorum sürekli sarı diyor hakem bazen onuda demiyor
CrimE Abi o hakemler yüzündendir hakemi deiştirmişsindir ondan olabilir bazı hakemler öle oluyo bazıları cok kart gösterio.
CrimE O zaman başka bi sorun olmalı :bilmem: Bu arada 400. Mesajım oleey oleeey yuppiiiii !! :dogum: :scn_dj: :sarhos: :drapeau: :bengal: :mesale: :yahoo3dk: