arkadaslar biliyosunuz 2003 ü de katalim 2004 ve 2005 te bizi fitik eden bisey vardi o da kale aglari.ne kadar sert vurursaniz vurun kale aglari o kadar az kipirdiyodu ki bu da bize hicç heyecan vermiyodu.
ama 06 nin videolarinda gördüm ki aglar artik daha esnek ve top girdigi gibi çikmiyo disari!
hepimize hayirli olsun...