NayguleR Orjinal Mesajı Yazan: legend1907 6-0 daki serhatin 2.golünün tipatip aynisi ..bacak arasi mondra6ona..eline saglik.. Kışkırtıcı mesaj yazma ;) Konuyu Saptırma... :sly:
stewed Orjinal Mesajı Yazan: Naygule® Kışkırtıcı mesaj yazma ;) Konuyu Saptırma... :sly: doğru konuyu saptırmayın :hihi:
serhatkoyuturk evet olayı kışkırtmayın burda gsliler fenerlilere yardım ediyo etmekten vazgeçerler :mad:
ZoRo **ne bu simdi ? herkes her golun SS atip konu acarsa ... bende gecen gun adamin kolunun altindan gecirdim keske SS alsay misim ...** :D
stewed Orjinal Mesajı Yazan: ZoRo ne bu simdi ? herkes her golun SS atip konu acarsa ... bende gecen gun adamin kolunun altindan gecirdim keske SS alsay misim ... :D bende basta bunu demeye çalıştım :hihi: :scn_moto:
koraykosker ne var bu golde ne anlama getirdiğini jehadblack anlayamadık. alkışlayalım mı onu mu bekliyorsun.