Heheheh bende indirdim Antivir ve Norton Kullanıyorum ve normalde virus taraması yaptırdıgımda vs s de Vırus yok ancak Oyuna girmek ıcın tıkladıgımda vırus uyarısı cıkıyo delete dıyıyorum oyun acılıyo ve baska bir sorun olmuyo sadece oyuna gırerken herne oluyosa oluyo ama bana bıse yapamaz :D
Oyunda emekkı gecen arkadaslar sakın alınmasın belkide benım sıstemımde falan bişe vardır ama Çok güzel bir yama Biosumuda ucursa Ben gene bu yapayı indirir oynaım :D çok saolun :D