RONIN_1989 Beyler Graphic Studio'yu indiremiyorum.Linkte bir sorun var sanırım ilgilenseniz iyi olur.
CrisTiano tamam ben upload ediyorum linki birazdan koyarım.sende hala sroun varsa bende upload ettimö:http://www.megaupload.com/?d=271C4WGT
Mc.Speedy http://www.soccercenter.net/index.php?sayfa=Forum/KonuGoster&forumkonuid=47410 buyur dostum... link kontrol ettim çalışıyor...
RONIN_1989 Ya dostum sağol da ben bu logo yu atamadım oyuna.Logoları buldumda atamıyorum.Senin gösterdiğin gibi yaptım paintten 24 biti seçtim daha sonra oyuna atamıyorum.