lockedstyle arkadaslar kardesimin bilgisayarına overclock yaptım. 2,8@3,2 oldu sizce devam etmeli miyim? yeter mi? yada fazla mı gittim? kasa gayet iyi sogutuyo(feel hurricane 460W) NOT:çarpanlar 21*152
Fa7 2,8@3,2 isinmadikca iyidir. ama bence 2.8 ile 3.2 arasinda pek bi fark yok. 2,8@3,2 olunca islemci ömrü 0,4 daha fazla yipraniyor. yıpranması da sogutmaya kalıyor.. sogutma tamamsa sorun yok.. ;)