evet arkadaslar yeni bir konus actım ve tekrardan geri döndüm formalarımla :) işallah daha iyi yapıcam artık herkesin bana yardım etmesini istiyorum lütfen destek olunuz :)
bu arada template logo vs. hazırlayan Black God a tesekkür ediyorum..
evet işte Arsenal formamla karsınızdayım :)
