eh yeni başlamışın heralde .iyi güzel faceler ama çalışmaya devam etmen lazım . sasa iliçdeki en büyük sorun texture ama iki facedede gördüğüm temel sorun "o edit ". yani 3D modellemede çok çalışman gerekiyo çünkü en zor kısım orası
neyse lafı fazla uzatmıyım tebrikler.