Brian Moser Çok güzel, güldürdü beni :D gsli arkadaşlar da alınmasınlar sadece mizah amacıyla açılan bir konu...
RubenMartin uefa kupa maketi de çok rağbet gördü... Özellikle f5 liler tarafından.. Lego köşe oldu iyice...