ZoRo bak kizma ama bisi dikkatimi cekti :D ee hadi diyelim reklam koydun :D niye kaleci forma reklami degisik normal formalar reklami degisk onu anliyamadim bi acikliga kavustur sunu hade :D :D :D
Mc.Speedy abi yabancı formaya reklam olarak opel koydum tr ye cola turka koydum ve kısa zamanda yaptım ama beni su üzdü adamlar çok iyi biliyormuş gibi ben yapayım dercesinde msj geliyor asıl üzen bu oluyor....walla abi sende kim 500 milyar a dönderdin beni heüühe:D:D:D:D
CrisTiano abi yanlıs anlama istersen bende deneyebilirim manasında eddim eğer yazdıklarım öyle anlaşılıyrosa özür.
Mc.Speedy kardeş anlıyorum ama böyle forma yapabilirmisin bilmiyorum ....sizin beğenmedikleriniz reklamlar oldu yoksa formalar güzel ...
ozgur3586 hELAL KOCUM SANA DEVAM YAPMAYA KİM NEDİO ULEN hANGİ KARMA TAKIMININ FORMASINDA SPONSOR YOK DEMEK HASAN SASIN KAFASIONDA KOLA TURKA SPONSOR OLMUŞ FORMAYA ONU KOYMUŞ BU PEPSİDE OLABİLİRDİ YORUM YAPMASI KOLAY İCRAAT YAPMASI ZOR KOLAYI DEĞİL ZORU SECİN BAKALIM BU FORUMDA KAC MSJ GÖZÜKÜR O ZAMAN BEYLER EMEĞE SAYGI EMEĞE SAYGI ABİSİ SEN YAP İSTEĞEN İNDİRİR İSTEMEYEN İNDİRMEZ BİZ BURDA FANTAZİ OYNUOZ GERCEK DEĞİL UNUTMAYALIM BUNU BURDA .sANAL FORUMDAYIZ .
ozgur3586 Adamı haasta etmeyin Emeğe Saygı Gösterin manasında helal kocum sana yapmaya devam yapamayanlar sadece yorum yapar ama patch bitincede nası olmuş yada oyuna bi yükleüm die indirmedende duramazlar senin muhattabın maker 12 is yorumcudan 4 tane eleştiri al ki tecrübe kaliteyi ortaya cıkarsın
ZoRo biz takiniris kardes ... forumda dikkat edersen hem paylasiyorus paylasirkende egleniyorus ... sen i$inde ol herseye karisma ... hasan sas anlamistir bizim nihetimizi kotu bi niyetimiz yok mahsat eglence ... ;)
ozgur3586 Niyetiniz kötü değil biliyok da bazıları iice cıvıtmış msjları okursan onlara kızıoz burda tamam eleştirini yap ama dozajını kacırma yanlışmı benim işim burası ben burdayım herzaman herkes kendi işine bakar bu devran doğru döner.
ç@rşı_kartalı formalar ii olmus hele adidas yaptigin icin, daha ii olmus. hemen yap su patchi, neyse ben oynuyamiyorum :(:(:(