teknoboy arkadaslar ben online oynıyamıyorum online tıklıyom fakat sunucu gir filan diyo bilmedigim için yapamıyorum allah rızası için yardım
Dabulu ilk baş host olacak kişi ayarlardan host ol u işateret leyecek. ardından online a girip oradan yeni oyun kuracak. sana ip sini verecek. sende sunucuya bağlan dan host olan kişinin verdiği ip yi verip tamam diyeceksin ve bağlanacaksın...
teknoboy arkadaşlar hostu olan varsa söylesin de oynıyalım nerden bulucam ben şimdi veya bana özelden msn adreslerini atsınlar
fmbilen Orjinal Mesajı Yazan: teknoboy arkadaşlar hostu olan varsa söylesin de oynıyalım nerden bulucam ben şimdi veya bana özelden msn adreslerini atsınlar benimki blueshinin@hotmail.com
zalimplus nasıl ya bende fmci kardeş bende alıyım mns olurmu senin ???daha dorusu bende oynamak istiorumda online