footer arkadaşlar ben bi arkadaşımla online fm oynuodum o da bana şöyle bi teklif yaptı tiago+ yaklaşık 6 trilyon = fabregas tiago( yaklaşık 16 trilyon) fabregas(13 trilyon) siz olsaydınız napardınız? :confused: edit: ben arsenalim :)
PaoLo_RosSi sat gitsin yaw çok iyi teklif tiago fabregas ın yerini rahat doldurur 6 trilyon da karın olur
juzam valla şuan için sat tiago iyi olur ama geleceğide düşüneceksen satma fabregas 4 sene sora çoşuyo valla bulamazsın öle adam bi daha
*EmPeRoR* **Beyler açıklıyorum teklifi yapan bendim:D:D:p.Fabregas bence çok iyi potansiyele sahip.Hem bende yaklaşık 10 tane ortasaha vardı(Rosicky-Lampard-Valeron-Ballack-Wright Philips 1-2 tane daha vardı)Tiago'nun burada forma şansı bulacağını sanmıyorum.Ne dersiniz?:hihi:**
footer bişe demeyiz, sat dediler işte üsteleme:D hem madem orta sahan bol nie fabregası alıon defans al forvet al:D
*EmPeRoR* **İyi de Fabregas'ı zaten sadece geliştirmek için alıyorum:pHem forvet almadığımı nereden biliyorsun?Shevchenko'ya 55M+Crespo'yu önerdim.Devam edeceğiz oyuna.Tatilden döneyim de.**
@DR!@NO Orjinal Mesajı Yazan: footer bişe demeyiz, sat dediler işte üsteleme:D hem madem orta sahan bol nie fabregası alıon defans al forvet al:D Fabregas'ta forma şansı bulamıcakk.Yetiştirmek için alıyo işte...Çok kurnassın EmPeRoR :D
footer yahu alsa ne yazar bende mis gibi claudio pizarro , gilberto var e tiagoda gelio orta sahayta adammı bulamıcam :D emperor sende para bol zaten chelsesen ama ben ama ben anadolunun bağrından kopmuş tarlalarda sürünmüş vs takımı seçtim yaklaşık 5 trilyonum var nedim o paraylada:D ama oyuncularım maça yüreğini koyuyorlar o yeter işte bana