YeshiL Maç 27 Ağustos 2005 Cumartesi Saat 20:00'de Kadıköyde Oynanacak. Fenerbahçe Maçı Alır Gibi Gözüküyor.
pejamoli916 bence bu maç 3 ihtimalli 1-0 fener 2-0 fener 3-0 fener kısaca bu maçı alacaz başka yolu yok
anelka10 İşte böyle maç alınır.hakemlerle değil hakkımızla böyle maç alırız.Kapak olsun. Fenerbahçe:5 Samsunspor:2 Alex in ilk golü yılın golü olmalı.
gurayerdem Orjinal Mesajı Yazan: anelka10 İşte böyle maç alınır.hakemlerle değil hakkımızla böyle maç alırız.Kapak olsun. Fenerbahçe:5 Samsunspor:2 Alex in ilk golü yılın golü olmalı. mükemmel bi gol attı valla Alex! helal olsun...
PaoLo_RosSi Orjinal Mesajı Yazan: gurayerdem mükemmel bi gol attı valla Alex! helal olsun... valla benim de ağzım açık kaldı ondan öyle bi golü beklemiyodum
gurayerdem Orjinal Mesajı Yazan: PaoLo_RosSi valla benim de ağzım açık kaldı ondan öyle bi golü beklemiyodum bak ayıp ettin simdi:) o ALEX ondan her ii şey beklenir....
Brian Moser Ercan Taner'e bile 'Yok böyle bir gol!' dedirtebildiyse, gerçekten alkışlamak lazım. Güzel gol attı :) Golü indirmek için: http://www.antu.com/naklenx/2005-2006/fener_samsun/fenerbahce1samsunspor1.mpg
ajan54 zuhaha yazıları okuyorumda.Fenerli olmayanlar başlamış Samsun olur 1-0 Samsun önce ama şimdi hiç biri konuşmuyor :D :D :D
typhlosion alexin golü gerçekten güzel ajan yavrucum fikir özgürlüü var bjkli oldugum için tabikide samsunu desteklicem