Sorum açık şampiyonlar ligi weturkada yok mu?Avrupa Ligi var ama ondan pek bişey anlamadım.Uefa champions league falan yazıyo ama futbolcular çok kötü ve 15 yaşında yani onları geliştirmek gibi bişey var heralde ama ben normal güçleriyle oynamak istiyorum...