Respinardi Abi bu oyunu ben hardware mod da oynamak isteyince grafikler birbirine giriyor grafik kartim 64 mb xp kullaniyorum bu sorunu nasil cözecem bi yardim arkadaslar
emre_acar1989 abi o oyun gforce 2 de sorun yapıyo ama ben tüm grafik ayarlarını kurcalaya kurcalaya düzeltmiştim başka yolu yok galiba???
Respinardi benim grafik karti geforce2 de degilki valla su ayarlarda neyi degistirdigini bi hatirlayip tam olarak yazsan cok iyi olur bee
ugurcan06 Abi bütün ayarları, ama hepsini full yap. Bütün grafik ayarlarını. Bilgisayarının özellikleri benimkiyle aynı. Ben bunu yapınca düzeldi ;) ;) ;)
Amorph Midtown Madness 2.arkadaş yanlış yazmış.bu sorun benim eski bilgisayarda da vardı.ekran kadtım gfmx400dü.ben de çözememiştim.
raTTlesNake www.microsoft.com'da bununla ilgili bir yama var. Bunu yükleyince dülelmesi lazım. Bende de aynı sorun var.
burak35 arkadaşlar mm2 oyununda bambaşka bir şehirde oynayın! http://rapidshare.de/files/4368793/ABONDED__EH_R_YAMASI.rar.html
burak35 arkadaşlar bu yama mm2 oyununa çok güzel 2 tane yeni araba ekliyor... http://rapidshare.de/files/4369098/mm2_i_in_2_guezel_araba.rar.html
burak35 Orjinal Mesajı Yazan: beRa araçlar hangileri indermeden bilgimiz olsun CAPSLERİ YOK ELİMDE.İNDİR BEYENMEZSEN SİLERSİN.BU KADAR BASİT