**Fenerli arkadaşlar dün heyecanlı bekleyişleriyle kura sonucunu ögrendiler,bizim bugün saat 14:00 da kura cekimimiz var,serbaşıyız ve uefadaki oynayacak takımlar arasında en iyi 6.takımız(puanlara göre)Seri başıyız ve DANDİK takımlardan birisi gelicek :D,bu kuradan sonra eger gecersek gruplar var,hayırlısı neyse o olsun!!!**