tamas arkadslar oyundaki inönü bi acayip! kale arkasında duvarda bayrak sallanıyor niye boyle hatalar yapılıyor!alisamiyen ve kadıkoy cok guzel ama İNÖNÜ :(
Kimi İnönünün mimarisi ile ilgili bişi.....Samiyen zaten oyunda var....Saraçoğluda karmaşık bi stat değil...Ama emin ol inönüyü yapmakbaya bi zor...
brubager vallaha inönü neden çok kötü görünüyor.böyle bir stad böyle kötü yapılır mı bence tsl nin en güzel stadı. :mad:
mahmut_cinar ya o kadar benzetmeye gerek yoktu gerçeğine.normal bir stadı fazla oynamadan çevirebilirdiniz
Ravendark evet bende kale arkalarında beyaz beyaz şeyler çıkıyor bunun için bir patch rica ediyorum sayın scn team