RubenMartin Orjinal Mesajı Yazan: orcuncetin Her maç zor maç puan kaybedebilriz diyecem böle bi karar verdim simdiye kadar hep böle dedim hep yendik,gene diyorum ZOR ZOR ZOR ÇOK ZOR MAÇ PUAN KAYBEDEBİLRZ!!Hadi aslanlar!!!!!!!!!!!!!!!! sakin ol olm. daha ligin başı :)
R@PP€R Dk:45 Olamaz gol yiyoruz Lazarov ceza alanının dışında buluştuğu topla iki kişiyi ekalte ettikten sonra içeriye girdi. Çaprazdan sert vurdu. Top ağlarımıza gitti... :( Skor: 1-1
koraykosker ve maç bitti arkadaşlar sağlık olsun zor bir maçtı ama 13-14 gol pozisyonu kaçırdık. antep 3 atağın 2 sini gole çevirdi. tek kale oynadığımız maçı beraberlikle bitirdik. sağlık olsun diyelim ne yapalım
koraykosker o kadar gol pozisyonundan 2 tane attık song la tomas bile gol pozisyonuna girdi hakan pek bir varlık gösteremedi. ümit tede konsantrasyon eksikliği vardı herhalde
cracks maçın 84. dakikasında dedimki -hakem 5 dakika uzatma vercek.ya hasan kabze yada ümit karan golü atcak.ümit karan vurdu direkten döndü.hasan kabze vurdu gol oldu. :D bahislere tahmin yapılır.hemide bedawa :D
cracks Orjinal Mesajı Yazan: ÇaRşI_sİnCe_1982 bu sene bizi zorlar dediğim tek rakip gs idi böle giderse rakipsiziz sizide görcesss.
RubenMartin Orjinal Mesajı Yazan: ÇaRşI_sİnCe_1982 bu sene bizi zorlar dediğim tek rakip gs idi böle giderse rakipsiziz eğer bu maça bakarak yorumunu yaptıysan yanılıyorsun. ki bu maçtada iyi oynadık.. Ama çok acemice goller yedik... Özellikle 2. gol... İddia ediyorum bizden iyi oynayan takım yok.. 20 küsür şut çektik antep deplasmanında..
Dabulu Orjinal Mesajı Yazan: ÇaRşI_sİnCe_1982 bu sene bizi zorlar dediğim tek rakip gs idi böle giderse rakipsiziz bende tek rakibimiz bjk diyordum ama vaduz maçını gördükten sonra tek şamp adayı biziz :);) siz vaduz maçında döküldünüz. berbat oynadınız skora aldanmayın....
Dabulu gaziantep deplasmanın zor olacağı zaten belliydi puan kaybeteceğimizden korkuyordum ve korktuğum başıma geldi....:(
R@PP€R Orjinal Mesajı Yazan: hizlioglu bende tek rakibimiz bjk diyordum ama vaduz maçını gördükten sonra tek şamp adayı biziz :);) siz vaduz maçında döküldünüz. berbat oynadınız skora aldanmayın.... Ailton olmasa battılar :)
SoniC Orjinal Mesajı Yazan: ÇaRşI_sİnCe_1982 bu sene bizi zorlar dediğim tek rakip gs idi böle giderse rakipsiziz Yarın beşiktaş yense bile aynı puanda olacaklar..niye rakipsiz olsunki ;)