:) ilk çıktığı günden beri photoshop kullanıyorum . 7.0 çıktıktanbir süre sonra biri türkçesini yaptı.Fakat dosyaların çoğu kayboluyor. Bir işe yaramadı.Denedim olmuyor.İngilizceye devam.Ben gökalp Baykal'n Kitabından takip ederek geliştirdim. Tavsiye ederim.
ATA. : :) :o