beyler ben scn klanı baronu tahir_03(e herkes bilio galiba) :) size şunu sölemeliyim hepiniz haklisiniz bence de oyun biras sikti ama en azından bizi biras olsun eğlendirdiyse ne mutlu herkese oyuna katıldığı we ilgi gösterdiği için teşekkürler ben de hesabimi kapatcam amakonseydeki arkaaşlar çikmadan olmuo ayrıca okullar da açılıo sizin anlıycaniz konseydekiler çikin lenn :) (zuhahah)