merhaba ben izmirden mehmet we8 oyunu çok güel bir oyun fakat oyunda mouse aktif değil aktif olmayınca oynadığım oyunları saklayamıyorum mouse yi aktif hale getirmek için bir ayar gerekli mi var ise nereden yapılabilir yardımcı olurmusunuz çünkü saklayamadığım için oynayamıyorum bir de frikik atarken atacağımız yeri nasıl işaretliyoruz işaretlemek için herhangi bir şey görünmüyor ekran da penaltıda da öyle rastgele atıyoruz.