blueeda eğer bu "ayşenin babası burdamııı?" olan veli toplantısıysa önceden verildi 1.çok küfürlü olduğu için silindi 2.konuyu açanda siyahlabeyazdı sanırım ban almıştı galiba 3(3'te çok emin deilim)
ismet_nash Orjinal Mesajı Yazan: Witch-King vallaha blueeda öyle deyince tıstım linki siliyorum :icon_lol: :icon_lol: :icon_lol: :icon_lol: :icon_lol: :icon_lol: :icon_lol: :icon_lol: :icon_lol: :icon_lol: