Orjinal Mesajı Yazan: Overkill
Yanlış olduğu doğru fakat bu sapıklığı Avrupa'ya maletmenin anlamı nedir onu anlamadım. Dünyanın en cok akraba evliliği yapan ülkelerinden biri olduğumuzu hatırlatayım..
Bu akrabalık kardeşlik kadar yakın değil bunu unutma 1
Biz zaten amcakızı teyze oğluevliliklerini tartışmıyoruz.
2.Türkiye de böyle bişe yok(Kardeş evliliği). Ben ahlaksızlığı Avrupa ya mal etmem pek bişe ifade etmiyor şu forumu gez daha avrupa da neler var bu Avrupada şerefli yok demek değil ama Avrupa nın hali bu Dünya da en fazla çözülen kurum ailedir. ve bu sırlama da birinci Avrupa ve amerika dır..