ismet_nash Orjinal Mesajı Yazan: SuperBamm puahuaha güzel yaa :D:D:D:D:D:D bambam bişe demediğine göre önceden açılmamış :p :p :p :p manyakmış :icon_lol: :icon_lol: :icon_lol: :icon_lol: :icon_lol:
ismet_nash Orjinal Mesajı Yazan: Tearaway abi benim gözüm sağdaki bide ytukardakı kızlarda kaldı yaww hepside izmirli bizim ordan :) benim bildiğim kadarıyla nerden bağlanıyorsan yani hangi şehirden işte oranın kızlarını gösteriyo çünkü bende de trabzonun var
RubenMartin walla başlarken koptum.. ama gerisi eh işte.. Kızlar ise ankara diyor.. Aleme dalmanın vaktidir. Bulup bende, The Singles videosu çekicem...