Arkadaşlar bana bir tane mail geldi bir kaç gün önce bir arkadaş da bundan bahsetmişti ama ben yine de kararsız kaldım
böle yazıyor
Sayın Kullanıcı
Hesabınıza açılan "superbamm@hotmail.com" adlı mailinizin şifre süresi dolmuştur. mailinizin sürekliliği için lütfen password.service@hotmail.com adresine 3 gün içersinde "eski şifre, yeni şifre, yeni şifre tekrar" şekline yollayınız aksi halde mailiniz elinizden alınacaktır..
Eski Sifre:
Yeni Sifre:
Yeni Sifre Tekrar:
Hotmail Password Refresh Services Operations
acaba fake midir??