Bence çok klas bir gol ve yaratıcı birgol. Karan'ın golü güzel(uçarak attığı) ama bu gol tamamen bireysel bir yeteneği ön plana çıkartıyor bence. Çünkü kim olsa orda orta açardı çünkü kaleyi 10 yada 20 derecelik bir açıyla görüyor. Ordan gol atması daha önce adamı geçişi çok güzel gerçekten... Zaten hasan şaş'ı her zaman sevmişmdir.