Mc.Speedy kardeş 1.si pes 4 forumda hazırladığım programlardan fraps programını indir...sonra oyundan görüntünü çek F9 la sonra ulead video studio yada blaze media pro gibi bi programla yazı felan ekliyebilirsin.....;) kolay gelsin..
Mc.Speedy neşeli adamsın kardeşim yaw :D:D her hangi bi gif editöriyle mesela ulead gif animatör ..... buraya koyacaksan yapamassın ama boyut büyük oluyor
braveheart Onu denemistim ancak yaptigim bir video 3 gb olmustu.Daha küçük boyutlu olarak nasil birlestirebilirim? :,( :,( :,(
braveheart Sesli kaydettim ama oyundan masaüstüne kaydettigim gollerin tanesi 60 mb gollerde ise en ufak bir ses yok
Mc.Speedy arkadaslar yavas movie maker indirceksiniz..programlardan pes 4 forumda bulabilirsiniz...sonra movie maker da yandan ses veya video al diyceksiniz. sonra aşşağıya sürüklüyceksiniz.sonra bilgisayarıma kaydet diyeceksiniz...cıkan menüde kaydet me seceneklerinden boyutu ayarlıycaksınız ne kadar düşürürseniz o kadar kötüleşir görüntü...
braveheart dostum yardim için çok sagol. Bir tane video yaptim.İste linki: ">http://rapidshare.de/files/4367279/Movie.wmv.html>http://rapidshare.de/files/4367279/Movie.wmv.html/a> yorumlar...İlk çalismam :)