ismet_nash PHOENİX because Steve Nash :tapiyorum :drapeau: :applause: :mesale: :bengal: :yahoo3dk: :scn_ask: :meksika:
beko Takımım phoenix sempati duyduklarım new jersey (kidd ve carter yüzünden) ve de cavaliers (lebron yüzünden)
shadow_fk tuttuğum hatta deli gibi sevdiğim takım:::Detroit Pistons sempati duyduğum takım:::Atlanta Hawks