beyler yeni 256 mb 9600xt ekran kartı aldım ilk iki gün düzgün çalştı 3.gün bilg açtıktan bir süre sonra monitör kapanmaya başladı ve ne kadar rest atsamda açılmadı turuncu ışık yaniodu hep monitörde , monitörden ekran kartına giden vidalı kabloyu çıkarıp takmadıkca bilg açilio ama monitör çalşmio ne yapabilirim yardım ederseniz çok sevinirim 3 değişik sürücü yükledim hep aynı hata ati ekran kartı olanlar bilirler acaba control centerdan vpu recoverı kapatsam işe yararmı?