We Turka 2.0 ı (3.0'ın update ile ilgisi yok) yapan arkadaşları tebrik etmeyi boynumun borcu biliyorum öncelikle ...
Bu oyunu oynarken gol sonrası "salak" bir müzik çalıyor 4 sn falan (ayrıca her golden sonra da çalmıyor canı istediğinde falan çalıyor). Bunu değiştiremez misiniz ? Yada o dosyanın adını söyleyin biz değişelim.
Veya gol atar atmaz daha güzel bir müzik (GS nin müziği olabilir son 3 sene kullandığı) ile karşılaşmamızı sağlayamaz mısınız ??
Bunu kim yapabilir veya değiştirip düzeltebilir ? lütfen acil olarak ilgilenin... :confused: