Arkadaşım, önemli olan gol sonrasında çıkan sesle oyundan zevk almak ve gol atma zevkini arttırmak. Ne önemi var ki karşı takım gol atınca da çalmasının (diyosun ben gol atayim çalsın o atınca çalmasın ! ). Nerde fairplay anlayış onda da çalsın ne olucak madem zoruna gidiyor sende gol at sende çaldır.
o kadar oyunu kötü oynuyorsan ve sürekli onlar gol atıp müzik çalıyorsa hiç müzik falan koyma.
Demek istediğim burada önemli olan gol sonrası müzik çalışmalarımızı burada paylaşmamız ! Lütfen bu yönde konuşalım istek varsa belirtin bende ve diğer patch maker arkadaşlarımda bu yöndeki isteklerinize yanıt vererek değişik değişik gol müzikleri koyalım.
Ayrıca galatasarayın müziği diye adlandırdığım "i will survive" parçasını zamanında real madrid te kullanıyordu ve hala da kullanan bir çok ekip var. Böyle takımsal düşünmeyin gs nin fb nin bjk nin müziği diye birşey yok.
**Çalışmalarımızı veya isteklerimizi lütfen belirtelim,burada link vererek paylaşalım ayrıca bu konuyla ilgili sorunlarımızı da paylaşmayı ihmal etmeyelim ...**