GOZİT tulun transferin kesinleştiğini söyledi . Gürsoy da gidip olaya resmiyet kazanmış, perşembede imzlayacakmış (CNN TÜRK) dumur oldum. şoktayım
Tearaway abi ben hala inanmıyom o adamı havalanında görcem ancak öle inanırım biz ne perşembeler gördük...!!!
R@PP€R Orjinal Mesajı Yazan: Tearaway abi ben hala inanmıyom o adamı havalanında görcem ancak öle inanırım biz ne perşembeler gördük...!!! Haklısın o adamı imza atarken görmek lazım
sefillik inşallah almıştır gs:) ama gsde heinz kalitesinde 3-4 adam var bence transfer olsun diye yapılmış bişey bence.
SoniC Heinz ile açılan 3.Konu --> http://www.soccercenter.net/index.php?sayfa=Forum/KonuGoster&forumkonuid=51243 artık burdan devam edilsin !