Albayrak'a 'tam yetki' verdi. Kily Gonzalez için de kapı henüz kapanmadı
24.08.2005
Başkanın arkadaşı
Bu sezon yabancı transferinde taraftarlarını memnun edecek bir hamle yapamayan ve en son da Kily Gonzalez'ten de şu ana dek olumlu bir yanıt alamayan G.Saray yönetimi tüm gücünü Çek yıldız Marek Heinz'ı bitirmek için seferber etti. Eski yönetici Abdurrahim Albayrak'ın da aracı olduğu transferde, sarı-kırmızıhlar Mönchengladbach ve Çek Milli Takımı'nın formasını giyen 28 yaşındaki sol kanat oyuncusu ile her konuda anlaşma sağladı. Başkan Özhan Canaydın da Alman kulübünün başkanı Radlo Konigs ile çok yakın arkadaş olan Albayrak'a bu transferi bitirmesi için tam yetki verdi
500 bin Euro'luk pürüz
Önceki gece Ümit Karan'ın düğününde eşinin yanından sık sık ayrılarak Abdurrahim Albayrak ile gözlerden uzak bir köşede uzun süre bu konuyu görüşen Canaydın'ın "Bu işte yardımına ihtiyacımız var. Bütün yetki sende. Ne yap, ne et bu transferi bizim için hallet. Sana güveniyoruz" dediği öğrenildi. Albayrak da başkana gelişmelerle ilgili bilgi verirken, Heinz'ın bonservisi için 2.5 milyon Euro isteyen Mönchengladbach'ın 2 milyon Euro'ya inmesi halinde transferin gerçekleştirileceği bildirildi. G.Saray'ın tecrübeli Çek yıldıza da yıllık 800 bin Euro artı, maç başına 10 bin Euro ödeyeceği kaydedildi
İkisinden biri kesin
Heinz'in menajeri Pavel Zika da dün bir açıklama yaparak "Görüşmelerimiz sürüyor. Ancak henüz bir sonuç alınmış değil" şeklinde konuştu. Bu arada G.Saray yönetimi, Inter'in Arjantinli yıldızı Kily Gonzalez'den de vazgeçmiş dep. Sarı-kırmızılıların geçen pazartesi gününe dek süre tanıdığı bu oyuncudan henüz bir yanıt alamamış olmalarına karşın, ümitlerini yitirmedikleri belirtildi. Kulübe yakın kaynaklar da transfer konusunun birkaç gün içinde kesinleşeceğini ve bu iki isimden biriyle mutlaka sözleşme imzalanıp, transferin bitirileceğini belirtiyor.
Kaynak:www.gazetevatan.com