Orjinal Mesajı Yazan: hizlioglu
bir kişi hikaye eklemesek nasıl olur? demiş herkes arkasından bu arkadaşı desteklemiş ama sizlerin böyle bir şey istemeye hakkınız yok BEN HİKAYE EKLENEMSİNİ İSTİYORUM! forumj kurallarında hikaye eklemekte serbest buradan sizlere soruyorum öyleyse
1-SİZLER NE HAKLA BENİM BU FORUMDA HİKAYE OKUMA ÖZGÜRLÜĞÜMÜ KISITLAMAYA ÇALIŞIYORSUNUZ?
2-SİZE KİMSE ZORLA BU HİKAYELERİ OKUTMUYOR İSTEMEYEN HİKAYEYİ OKUMAZ CVP TA YAZMAZ.
3-HİKAYELER BİR İNSANI NASIL BAYIYOR MERAK EDİYORUM. SONUÇTA BU YAZILAR İNSANLARIN BU HİKAYELERDEN DERS ÇIKARMASI,BİR ŞEYLER ÖĞRENMESİ İÇİNDİR. HA DERSEN Kİ "HEP AYNI HİKAYELER YAZILIYOR O YÜZDEN BAYIYOR." AYNI HİKAYEYİ GÖRDÜĞÜNDE YENİDEN OKUMAK VE CVP YAZMA ZORUNLULUĞUN YOK.
4-UMARIM HİKAYELER BİRAZ UZUN OLDUĞUNDAN BAYMIYORDUR... ( TÜRK MİLLETİ MALESEF OKUMAYI SEVMEZ TEMBELDİR)
5-SONUÇTA ARKADAŞ BİR YAZI BULMUŞ GÜZEL OLDUĞUNU BİZLERLE PAYLAŞABİLİNECEK UYGUN BİR YAZI OLDUĞUNU DÜŞÜNÜREK BİZE AKTARMIŞ KENDİSİNE TEŞEKKÜR EDİYORUM.
6-HİKAYELERDEN SIKILANLAR U SIKINTILARINI BURAYA YAZARAK DEĞİL DE (KONU AÇAN ARKADAŞLARINDA ŞEVKİNİ KIRMAYARAK) MSN DEN ÖZELDEN VB. YOLLARDAN YÖNETİCİLERE BİLDİRSİNLER.
7-BU YAZDIKLARIMDAN ALINAN VARSA (Kİ ALINAN VARDIR) BENİMLE MSN DEN SORUNUNU HALLETSİN.
8-BUNDAN SONRA "BU HİKAYELER BAYDI" VB. KELİMELERLE BENİM HİKAYE OKUMA,PAYLAŞMA ŞEVKİMİ KIRMAZSANIZ MEMNUN OLURUM....
arkadaşım cellallenmeye hiç gerek yok
hikayenin uzunluğu veya kısalığı konusunda kimse bişey demiyo, rahatsız olan, içeriği konusunda rahatsız oluyo
buraya yazmak kimsenin şevkini kırmaz, çünkü hikaye çalıntı
herkesin düşüncelerini belirtme özgürlüğü vardır, kimse bunu engelleyemez
burda amaç kimseyi savunmak veya küçük düşürmek değil, düşünce belirtmek olmalıdır...
saygılar