Ankaragücü, orta saha oyuncusu Evren Turhan ile yollarını ayırdı. Evren'in Diyarbakır ile görüştüğü öğrenildi.
Alınan bilgiye göre, Ankaragücü Kulübü Başkanı Cemal Aydın ile
Evren arasında bugün yapılan görüşme sonrası Evren, sarı-lacivertli
kulüpten ayrıldı.
Evren, yaptığı açıklamada, uzun süre top koşturduğu
Ankaragücü'nden ayrıldığı için çok üzgün olduğunu belirterek,
''Formasını severek giydiğim Ankaragücü'nde çok renkli bir hayatım
oldu. Kulüple hiçbir sorunum yok ancak böyle olması gerekti.
Ankaragücü'nü hiç unutmayacağım'' diye konuştu.
Ankaragücü ile bir yıllık daha sözleşmesi bulunan tecrübeli
futbolcunun Diyarbakıspor ile görüştüğü öğrenildi.