DEHAP'lılar PKK mezarında!
ARİF ARSLAN Batman DHA

DEHAP Batman İl Teşkilatı, çatışmalarda öldürülen PKK'lıların mezarlarını ziyaret etti. İl yöneticilerinin de aralarında bulunduğu yaklaşık bin kişi, sloganlar atarak Yavuz Selim Mezarlığı'na yürüdü. "Apo'nun fedaileriyiz" şeklinde dövizler taşıyan grup, 6 PKK'lının mezarına karanfiller bırakarak dua okudu. DEHAP'lılar mezarlığa gelen çocuklara şeker dağıttı. Bu sırada topladıkları taşları polise atmak isteyen bazı çocukları çevredekiler engelledi.
24 Ağustos 2005-Milliyet