ayrıca konu açılmışken bende bir sorunumu dile getiriyim. "Logo yapın" adlı bir başlık açmıştım her şey iyi güzel gidiyordu sonra SCN'yi kirletmeye çalışan bi üye bana küfretti sonra ona cevabını verdik ve o konu orda kapandı sonra açtığım başlık baya beğeni topladı ve yetkililer bu başlığı sildi. Neden silindi acaba, başlık yerine saldırgan üyenin silinmesi gerekmiyor mydu???