cHoLdAxX 1.3 MB lık bişey... Bağlantı hızına bakmayın ve izleyin lütfen http://www.ekincaglar.com/coin/flash-tr.html
footer abi çok duygulandım ya :icon_cry: saolasın paylaşımın için elimden bişi gelse yaparım walla o zenci bebekleri gördünüzmü ya birinin vücudu sinek kayni :mad:
ismet_nash yazık be :icon_cry: :icon_cry: :icon_cry: :icon_cry: :icon_cry: :icon_cry: :icon_cry: :icon_cry: allahımıza şükredelim ya ne şartlarda yetişiyor çocuklar :tapiyorum :tapiyorum :tapiyorum :krmzkart: :krmzkart:
cHoLdAxX bence gerçeği çok harika bir şekilde yansıtmış... özellike bir şeyler öğrenebilmek için camı olmayan pencerelere oturup izleyen çocuklar.... bir de türkiye'de okuldan kaçmak için her yolu deneyenler... çok dengesiz bi dünya
mirдňdд evet malesef dünyada tüm insanlar eşit şartlarda yaşayamıyor onun için halimize şükretmeliyiz
selimmm15 Dünyanın sadece bizim gibilerden ibaret olmadığını hatırlattığın için teşekkürler.Yapabileceğimiz mutlaka birşeyler vardır ama !NASIL ?