Miln Orjinal Mesajı Yazan: ZoRo ben 8'i gecemedim ama cok super bence zevkli en azindan fifa dan iyi :D :D :D zuazuhauzhuhuhuhazuhuahzuhzuhhzuhuzhzazaaa