TeKiN uA http://www.globz.com/demo/07.swf Ben 2.Bolumden Gecemedim Atmasıda Zor Byeaz ALandan 2 Kere Tıklayınca Hızlı Cekiyor
The Groove sanırım verilmişti ama emeğe saygı .çok güzel bi oyun ve çok kolay ben bitirdim.700 puanla.
TeKiN uA Vallaha Bencede Fifadan Guzel :DBişey Soracam 2.Ye Nasıl Vuracaz Yaw Bi Gecemedim Sagla Mı SOllamı
Brian Moser Eihuhuhe çok güzel ve sempatik bir oyun :D Eline sağlık. Ben az önce başladım 6'da kaldım...
ZoRo bende bitirdimde exporer hata verdi kapatti 9. da cektigim ss var bittirdigimi yazmiyo ama bitirdim suan koyamam we9 indiriyom o bitsin koyarim :D