Bir kaç sene önce Bagdat caddesinde yürüyorum. Mevsimlerden yaz. Etraf civil civil. Kaldirimlar insanlarla dolu ve malum trafikde oldukça yogun.Tam Göztepe isiklara gelmistim ki bir ekip otosunun megafonundan can hiras bagirtisini duydum."Pihhh..aaaaa , kamyonet bekleme yapma devam et kamyoneeet.. pihhhhh".. O trafikte polisin bu uyarisi normaldi tabii ki. Ama ayni metalik sesle gelen cevap suydu.. "Pihhh.. Tamam abi gidiyorum"Cevap veren karpuz kamyonuydu ve oda ayni ekip otosu gibi megafonundan cevap vermeyi tercih etmisti.. Ben bu dumurla ne oldugunu anlamaya çalisirken esas dumur darbesi bunyeye indi. Megafonunun hala acik oldugunu unutan karpuzcunun su sesiyle cadde inledi "Kodumun lavugu, iki dakka beklese olmaz sanki, yavsaklar."