Arkadaşlar,
FIFA05'in DB sini UniDB ile açtım.Bonus öğelerine geçtim ordan. En sondaki öğede geçen Sevilla takım forma numarasını 325 (GS'nin forma numarası) yaptım. Ondan sonra oyuna girdim. Ordanda FIFA Store'ye. En sondaki formaya geldim.Mini kit gs'nin minikiti olmuştu.Ama isim hala sevilla'ydı.(Bunun sebebide oyunun dil dbsindeki yazıdır). Aktif ettim.Kaydettim.Ondan sonra hemen denemek için bir hazırlık maçı yaptım ve GS'nin alternative forması çıktı !!! İnanamadım... Hemen oyunu kapatıp CC'ye girdim. Hatalı TSL'nin GS Siyah formasını Third Kit e import ettim ve şu an siyah formalarla Real Madrid karşında 2-1 öndeyim :D:D:D . Bunu bilenler olabilir ama bilmeyenlere bunu açıklamayı bir borç bilirim.