Maçın Yorumu Benden __
Evet Beşiktaş ilk yarıda kanatlarda çok hata yaptı ofansif bir taktikle çıktı ve golü yedi ve Ailton hemen cvp vermese çok zorlanabilirdi.
İkinci yarıda Rıza Çalımbay ın hataları görüp onları düzeltmesi takıma çok büyük yarar sağladı . Ve goller yağmur gibi geldi . İkinci yarıda rakibin bir pozisyonu yoktu ve Beşiktaş süper oynadı daha da goller atabilirdi . Maç 5-1 bitti . Özellikle forvetleri de değiştirmesi(son 15 .dk Youla ve Ailton dışarıda A. Dursun ve Veysel oyunda) hücümda çok daha iyiydi beşiktaş ve uefa da iddialı olacağını gösterdi